Summa sidvisningar

lördag 6 augusti 2011

Skrattanfall....Barntv och träningsdax!

Läset igenom mitt inlägg igår som jag skrev....måste gått fort då jag skrev hur många fel som helst ex "min mamma med fru"....stämde inte. Jag blev så full i skratt. I bland går det undan när jag skriver...sorry!
Nu kollar vi Barnkanalen,förundras över hur mycket dåligt dom sänder....så va det inte förr eller????? Var är slla roliga barnprogram....bara tecknat hela tiden!

Isolde leker med sina saker,roligt då hon inte är allt för mycket för leksaker.....kanske beror på att hon inte har nåt rum än och att det finns leksaker mest överallt. Till hösten ska pappa få på sig snickarbältet igen och fixa ett rum.....är tänkt!

Jag sitter här och velar...träna nu eller sen....väljer jag sen är jag rädd det inte blir av. Kanske lika bra och dra på sig kläderna.....

Igår va en vilodag. Träningsvärk och lite ont i mina leder så det va ett bra val.

Idag är det "Bondens dag" hr...det måste vi ju kolla in.
Sonen sover än och lär göra ett bra tag till Får väcka honom varje morgon! men snart börjar skolan och det är dax att kliva upp vid 7.00. Kommer bli tufft det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar