Summa sidvisningar

söndag 7 augusti 2011

En välbehövlig hemmadag!

När jag tänker efter är det inte många såna här hemmadagar jag har! Idag har vi verkligen bara varit hemma,med undantag för en regnig cykeltur och träning för mig!
Vi städade på morgonen....torkade alla våra köksluckor. "Vi" menas Isolde och jag. Hon är hjälpsam till 1000. Bara det att det går åt såååå mycket vatten på trasan för hemme. Det är grejen det! Tvättmaskinen rullar på som en vanlig dag....sen va det bakdax. Blev lite allt möjligt! Varför utsätter jag mig för frestelsen för. Men idag gick det bra. In i frysen SNABBT!!!!!

Mamma kom en stund...grabbar har kommit och gåt....mat ska fixas...vi har kollat igelkotten som bor här och plaska i vattenpölar!


I kväll nu så tränade jag! Å, så skönt.....nu är det många dåliga samveten på gymmet!  Vi alla har väl lagt oss till med dåliga vanor och lite extra hull inför vintern om vi inte gör nåt åt det! Så nu biter vi i det sura äpplet och kör på.....Mot nya mål......! Så får det funka....Reglera och motionera....

Johan är hemma!
Nu ska det på FILM!!!!!!

ha en bra söndag kväll....var du nu befinner deg!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar