Summa sidvisningar

måndag 25 november 2013

Advents tid!!!

Årets bästa tid närmar sig !
Älskar detta med advent...saffran...pepparkakor...ljusstakar.....mossa och pynt! Jag blir besatt...galen!!!!
I år har jag inte riktigt hunnit hamna i suget än. Men det kommer nog....'i morgon ska gardiner och stakar upp.
Johan pustar och tycker det är tidigt.
Jag jobbar i veckan så jag tar dagen då MINST saker planerats.
I morgon har jag skol-fix att greja med. Dom små ska vara på dagis. Hämtar dom när jag är klar.


Jag är lite småförkyld .Typiskt...inte sjuk alls men lite seg.
Jobbigt att känna sig lite på "halvfart".

Jag ligger efter med den enorma hög med tvätt. Den växer fort på en dag. Hälften där är väl inte ens smutsigt men det hamnar där ändå då man inte vet vart man ska göra av det...använt 1 dag???? Då åker det med där.

Vi ska åka på Jul på Lisaberg snart. Jag längtar som ett barn. Mest på hotellvistelsen!!!
Vi ska ha barn med oss....Isolde väntar såååå!

Tomten är spännande i år, han är verkligen  på riktigt!

Adventskalenderns-små-paket är nästan inhandlat. Har köpt en special grej att hänga upp dom i.

Nästan så jag också vill ha en...tror min man sparkar bakut om det skulle nämnas. Haha
Får väl göra mig en egen!

I år har jag alla mina barn på Julafton!
Sååå skönt när det är "min" julafton!
Jag är knappast människa annars när jag inte har dom...som jag gråtit mig igenom "Kalle Anka" genom åren...fy,det vrider sig i magen av bara texten jag skriver!!!!

Nu ska jag lägga mig uppe och kolla på TV!!!



Så gulligt...jag fotade sången!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar