Summa sidvisningar

onsdag 13 november 2013

Godkväll!!!

Nu har jag skrattat bort en timma i telefonen med en vän...en fin vän! Dom är guld värda dessa vänner.
I kväll har jag åter igen varit i ett vackert hem...himmel så fint. Som att komma hem till Leila Bakar ungefär.
Många bäbisar och jag fíck lukta och gosa bäbis....finns det nååååt som slår det!????
Jag är helt bäbistokig...helt galen. Men känner mig väldigt gammal i dessa gäng. Eller jag ÄR det!!!
38 år och småbarns mamma känns lite udda bland alla 25 åringar.

Ska inte nämna nån matte eller plugg mer nu...
Mitt liv kretsar lite kring det.

MEN....det finns mycket annat också.

Har druckit kaffe på tok för sent för att somna.
Det va nog ett misstag.

Nåt helt annat...jag skulle behöva klippa mig....gå på massage och skaffa mig lite färg på den höstbleka kroppen.

När det lugnat ner sig lite för mig så ska jag göra alla tre sakerna.

Hoppas du haft en bra dag!!!
Nu ska jag hänga tvätt.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar