Summa sidvisningar

lördag 2 november 2013

Hemlighetsmakeri!!!

Den senaste tiden har varit hemlig. Jag fick erbjudande om att fota ett bröllop...superhemligt! Varit livrädd för att försäga mig....fyyyyyy. Knappast vågat prata med folk!
Idag va det då dax...i mörkret,svartklädd och med kameran kring halsen smet jag iväg! Mötte upp en storfamilj...5 barn och en i magen. Den lilla späda kroppen visar inte ett enda tecken på att ens burit ETT barn ens! Vissa tänkte gud lite extra på ja...
Bland barn,viljor,skratt,tårar,mobil-mutor och nervösa vuxna så fotade vi. Så otroligt vackra barn och magiskt  vackert brudpar. Så mycket kärlek!!!
Man blir ju så rörd i dessa sammanhang!
Ingen visste något,...en "vanlig" fest förvandlades till BRÖLLOP!!!!
Det spelade brudmusik och dom klev in..herregud.....herregud så fina!!!

Mitt uppdrag slutfördes och jag ser i min kameran att det blev bra!!!

Å,så mysig kväll!!!

Isolde har varit hos mormor ,Isidor och jag tog 1 timmas promenad. Så skönt och så viktigt att bara ha en i taget ibland. Idag va det jag och isidor!!!!


Mamma och L har varit här och tagit hand om allt medans jag fota och Johan jobba.

Nu är mannen min hemma....

Vackra...så roligt att det trillar in lite förfrågningar!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar