Summa sidvisningar

lördag 9 november 2013

Min lilla utmaning....

Nu börjar vi göra oss redo för Lördag kväll här. Det har badats och pyjamasarna är på.
Vi har det riktigt varmt här....kaminen är är det bästa vi har i hemmet känns det som.

Idag har vi haft en hemma-slappar dag. Om nu jag kan klassa matten som slappt vet i tusan.
Jag har betat av tal efter tal. två matteprov nästa vecka.. hur jag ska lösa det får jag fundera på minuterna innan första provet. Ingen idé att bekymmra sig redan nu. Det hjälper inte.

Vi trotsade regnet i alla fall  och gick å handla.
Det är kusligt lugnt  i denna stad på lördag eftermiddag

Förberett lite inför Me&i träff i Bollebygd i morgon. Trevligt!!!
Vi svänger förbi Johans föräldrar innan oxå och vips är den söndagen fullspäckad.



Fars Dag i morgon!
Alla dessa fantastiska pappor!!!

Vi ska fira etta par stycken i morgon...

Nu ska jag klä på en docka....mata en docka....pussa lill-prins godnatt...och INTE ta fram nåt Lördagsgodis.
Helgen är min tuffa tid...min ENDA last är smågodis.....sååååå gott!!! Min Lyx!!!!!
Men icke då.....det får vi vänta med.
Man får slå bort det....lite melon får det bli. JIPPI!!!!!!
"Frukt blir aldrig godis!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar