Summa sidvisningar

söndag 10 november 2013

Älskade pappor!!!

Jag älskar att fira...helst andra. Tar varje tillfälle att fira....
Idag ska vi fira PAPPOR!
Vi startar med den som finns i huset och som nu sover gott.
Sovmorgon ger vi honom denna dag.

Dessa fina pappor...frånvarande,närvarande, helgpappor,heltid-pappor,då och då pappor. Idag finns så många olika form av pappa-liv.
Ni behövs....Ni ska finnas...Ni är så viktiga!

Perioder i mitt liv,långt tillbaka i mitt liv har jag då och då tvekat....jag erkänner det idag.....Dumt och egoistiskt kanske. Men självklart behövs ni precis.... EXAKT lika mycket som Vi!

I bland tror jag dock att ni inte får en chans....missförstå mig inte ...men alla "inte-bry-sig" pappor är nog inte alltid det....vissa får inte ens en chans!!!!

Jag är alltid skeptisk när jag hör detta ....som tur är.'


Så idag alla fina pappor ska Ni firas. Ni är en flickas första kärlek.....Bara det!!!
Idag firar VI den bästa.  Han som gör allt för dessa små...som tänker på dessa små i alla lägen....ser till att dom har det bra och visar sin kärlek på bästa sätt!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar