Summa sidvisningar

tisdag 26 november 2013

Ny dag!

Ny möjligheter...så heter det ju!!!
Så sant så sant...

Jag har idag pratat med en klok tjej som läser fristående kurser på högskolan. Tänk så många vägar man kan gå mot ett mål.

Har  varit på skolan, hämtat betyg och utvärderat terminen.
Tempot höll på att fälla mig totalt....bokstavligt! Jag är fortfarande helt slut faktiskt!!!
Skönt att inte jobba massor nu....

Jag ska fortsätta med Sv kursen terminen ut även om jag fick ett fint B i betyg. Dels är det roligt och dels ville hon att jag skulle vara med hela vägen. Nu ska jag maila iväg lite till henne...bara fixa det sista!

Ska hämta upp advetsljusstakar och gardiner från den kalla källern också. Nu ska här bli adventsfint!!!

I eftermiddag kommer ÄLSKADE, saknade Anki hit!!!
Som jag kan sakna denna människa....hela hon gör mig gott ända in i själen!!!!!!

Hoppas du får en fin dag....skiner i kapp med solen idag!!!
Fotade Lisa i helgen och hennes fina familj....här är en av många fina bilder vi fick till!!!!! Då jag inte gillar..."jag ler in i kameran och är uppställd" bilder så ÄLSKAR jag denna!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar