Summa sidvisningar

onsdag 20 november 2013

Ömma muskler och mysig tid!!!

Kvälls-matten är nu nerlagt för i kväll. Alla böcker är nerlagda i väskan.

Efter dagis idag hämtade jag dom små och vi gick och fika med min mamma. En sväng in på leksaksaffären och ut kom vi med lite sy-grejer till Isolde. Som hon roat sig med nu här hemma.

Mormor kom sen och hämtade henne och dom åkte på gympan. Hon är guld värd denna mamma.
Isidor badade tills han va skrynklig som ett russin....han kan bada hur länge som helst tror jag.
Han är så snorig den stackarn.

Kvällsrundan är gjort, den består av plocka i ordning leksaker, torka köksbord och plocka i diskmaskinen. tvättmaskinen snurrar....och allt är som vanligt!

Min träning är gjord för dagen. Träningvärk lite här och där. Nya övningar ger mig detta!!!! Lägger in lite tung styrketräning nu. Jag varierar lite. Men Fitnessfighten har gett utdelning och jag behöver behålla min muskler....jag behöver ha lite under för att inte allt ska hänga och slänga fritt...lixom! haha!
Att få "stora" (eller synliga") muskler krävs inte bara träning och bra mat...mycket "tajming" med allt. Inte mitt mål idag men jag är inte det minsta rädd för att träna tungt .Man behöver variationen.

Nu ska jag kasta upp fötterna i soffan!!!!

En inblick hos oss!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar