Summa sidvisningar

tisdag 26 november 2013

Den bästa av vänner!!!

Mina vänner har inte fått mycket av min tid de senaste månaderna...fel prioriteringar egentligen...men ändå vet man ju att dom står kvar trots att jag inte har haft tiden för dom rent fysiskt!
Mycket SMS,Fb och kramar i farten har det blivit i stället....

Men idag rullade bilen in här på gården och ut vällde det 3 söta barn och en underbar Anki!
Blir så glad över att kunna ses. Jag fick en jättefin russin/madelskål....eller så va det en "Kungen av Danmark" karamell burk.
Barn lekte...vi fikade och hade hur mysigt som helst. Mina gäster tog med sig eget fika...glass,glögg,pepparkakor,chokladsås, mandel och russin och glasskex....i fall det skulle bjudas på Kesella. Hon vågade inte chansa!!!!!! Haha

Nu har jag fått upp gardiner och stjärnor....stakar och allt det där. Ovanligt lugnt för att vara mig detta år!!!

Barnen är badade och nattade. Johan och jag ska väl sätta os ner en stund innan han ska iväg å jobba.

Vi har varit vänner i 20 år! Vi har följts åt i med och motgång...i sorg och kärlek...vi har gråtit,skrattat, försvarat varann...räddat varann...vi har fött barn efter barn sida vid sida...det har blivit 9 st tillsammans. Vi har gråtit vid varje mirakel som kommit till oss!!!!


1 kommentar: