Summa sidvisningar

torsdag 28 november 2013

Sista passet gjort!

En skön dag. Vi har grejat mest hela dagen...fixat med lite stjärnor och adventspynt!

Idag körde jag mitt sista pass. Nu är det slut med instruktörsrollen...eller inspirationsrollen. Det är med blandade känslor faktiskt! Jag kommer "vikariera" då och då så klart...

Jag har varit instruktör  i 18 år. Det tar mycket tid..tider att passa...man bör vara uppdaterad,man bör vara väl förberedd  VARJE pass. Aldrig i livet att jag skulle komma infländandes 2 min i...eller gud förbjude ,,,2 min efter! Jag ska leverera mitt bästa VARJE pass jag kör. Jag är stenhård där och tycker det är en självklarhet när man arbetar med människor som betalar för att få det bästa!!!!
Jag kan det fortfarande, utan tvekan. Men jag känner en viss stress att hinna med. Johan kommer vara lite involverad i andra saker nu så han ska få göra sitt!

Lagt småttingarna och gjort morgondagen matlådor. Mina sista Fitnessfighten dagar nu....den sista veckan har det varit lite sådär med matens....men det har funkat ändå!



Isidor är så suuuugen på detta pepparkakshus.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar