Summa sidvisningar

fredag 1 november 2013

Freeedag!

Alltid nåt speciellt när det är fredag. Men man har härliga dagar där mellan också.

Nu har jag gått iväg med dom små till dagis. Isolde ville vara utklädd...hon ser ut som en ur-söt liten pirat flicka!!!!
Isidor fick nöja sig med mysbyxor!

Jag skulle ha en "nakenfotografering" idag av en gravid tjej. Men vi tar det i helgen...jag har en bok som ska läsas ut och jag har mattetal som behöver en lösning!

Idag är det ÄNTLIGEN träningsdax för mig. Känner mig återställd, vilat med förstånd .
Ska bli skönt att röra på kroppen igen.
Vi får se när på dagen det blir.
Jag ska hämta barnen tidigare idag tänkte jag så jag kör väl en lunchträning!!

I kväll ska vi ha lite Halloween party här..inget märkvärdigt precis. Men Isolde ser fram i mot detta så klart. Vi ska dricka drinkar med maskar.
Hoppas brorsorna kommer också.
För henne behövs inte mycket...ibland tror man man måste "hitta på saker". Men det lilla räcker så gott.
Nu tycker jag OM att göra saker med mina barn..och tycker inte det är ett måste eller nåt jag känner press omkring.
Jag gillar det själv....för visst behöver våra barn få uppleva saker. Om det nu är en promenad i skogen eller bada i badhuset så är det ju ganska viktigt att göra saker MED barnen.
Ibland går det motsatta lite till överdrivt  också..att dom ska roa sig själva...fantasi mm. Det ska dom ju också så klart men en balans mellan båda delar är väl bra...som med allt annat i livet!

Nu lite mer kaffe sen kör vi!
Äntligen lite fart på kroppen idag!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar