Summa sidvisningar

onsdag 20 november 2013

I mörka november!!

Mörkt och kallt. Isolde väntar på snö. Jag också ska jag nog erkänna...men inte då min man ska pendla till jobbet. Då blir jag alltid helt galet nervös.

Vår lucia i stan är utsedd. Nåt visst med det där!!!
I år skulle jag vilja se dom och lyssna på dom. Älskar luciatåg!!!!

Nu har jag lämnat dom små. Jag är trött, varit vaken sen fyra i natt ..bara låg och tänkte. Högskola....jobb...har jag valt rätt...ska jag vänta till efter sommaren...kommer jag in?? KLARAR jag det...framförallt!!!

Jag ska ge mig ut i friska luften snart....lite luft och bra musik i öronen ska starta denna dag. Tror man pluggar BETYDLIGT bättre efter det! Eller jag vet att jag funkar så.

I eftermiddag har jag lovat Isolde fika på stan och en tur till leksaksaffären. Hon vill ha "Pippiskor".

Jag ska snart börja med projekt...ADVENTSKALENDER!!!!!

Roligt sånt där...med killarna fick jag hålla på i måååånga år...dom va nog mer än 10 år när vi slutade med det och det blev nån extra peng i stället.

Lite enklare till en tjej...och en liiiiten kille. Bilar och hårsnoddar.....blir det i årets paket!

Ha nu en fin onsdag!!
Kollar igenom lite bröllopsbilder.....guuuud,vilken dag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar