Summa sidvisningar

fredag 1 november 2013

Zzzzzz....Zzzzz..

En sån glädje idag när storebror dök upp här lite oväntat på kvällen. Isidor fick aldrig nog av honom...Isolde hängde i benen på honom. Han jagade....kittlade och bar dessa små. Hos mig svämmar det över av kärlek!!!!
Han är så mysig...vi kunde sitta länge idag och prata som två vuxna.

I eftermiddags hade vi lite lekbesök...mysigt!

Jag hade lovat Isolde lite Halloween -mys. Vi drack röd dricka med maskar....gjorde chokladmousse toppat med blå choklad. Nu åt hon inget av det...men det va själva grejen!!!

Nu sover hon gott i soffan denna fredag!

Vi slökollar på Idol och jag är så mätt så jag har svårt att röra mig smidigt!!!

Härlig fredag!


Är det PARTY ,är det dans!!!!




Dagens läskigaste!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar