Summa sidvisningar

onsdag 6 november 2013

Morgonsång,sjukhus och gympa!!!

Vi va på gymmet idag redan innan 8.30.
Vi sjöng för Stefan som fyllde 40 år. Jag och Isolde hade bakat cupcakes!!!
Lite kaffe och mycket spring i benen på våra som "i".
Mycket prat om kommande stora grej i vår stad...DET öppnas ett crossfit gym och den nyblivna 40 åringen har lyckats hålla detta såååååå hemligt! Helt galet i denna lilla stad där alla vet ALLT om alla. Så har det alltid varit här och kommer nog aldrig ändra sig. Ganska lyckat det där.....

Idag va det en dag på KSS för Isidor. Isolde fick vara på dagis. Det gick bra även om jag tycker han får utså mycket. Idag gjorde inget ont och det är skönt.

Just sjuka barn är tufft att både se på och att ha.
Isidor mår bra just nu...han är som vilken liten gosse som helst tycker vi. Om än väldigt liten fis...

Jag åkte ner till gymmet när vi kom hem. Så skönt att vara igång med mat/träning på riktigt igen. Att få lite kontroll....jag mår så mycket bättre då.

Ett bra träningspass...avslutade träningsdagen med Isoldes gympa. Där får jag nämligen vara delaktig också då hon VÄGRAR släppa mig. Så jag får snällt springa med runt runt.

Nu sitter vi här med matteböcker över hela bordet..Johan läser nån bok om hans jobb....jag ska nu sätta mig och räkna.
Torsdag i morgon...det betyder MATTE!!!

Mysiga mörka kvällar och jag längtar efter advent nu...luciatåg och lussebullar...glögg och julgodis!
Idag överraskade vi gymägaren på morgonkvisten!!!!!

DOFTLJUS!!!!!







1 kommentar:

  1. Va ska han öppna ett gym till?? Häftigt! kram Cina

    SvaraRadera