Summa sidvisningar

måndag 11 november 2013

Godkväll!

Sent inlägg!
Skolan tar död på mig ....men nog om det....

Dagen har jag ägnat helt och hållet åt matten.
14.50 la jag ner böckerna och då hade jag ätit samtidigt som jag räknat.

Kopplade på cykelvagnen och hämtade dom små. Sprang in på Konsum och köpte choklad och lotter till kära pappa och sen va det eftermiddag hemma hos honom.
Alltid mysigt att komma dit....nybakat fika och mängder av ljus. Fikat fick jag snällt hålla mig ifrån. Jag hinner just nu inte fundera på hur det går med Fitnessfighten....det bara rullar på. Det är det jag behöver lägga MINST krut på just nu.....Ganska skönt!!!

Isolde stannade hos pappa en stund medans jag och Isidor cyklade hem. Mysigt att vara ensam med honom ibland. Han kan så mycket helt plötsligt. Han har blivit en liten pojk!!!
Underbara ,söta lille Isidor!

Mormor dök upp och jag hann räkna lite medans dom läste bok.
Utan mina föräldrar vet jag inte hur jag skulle löst saker. Nu är Isidor så stor så dom "vågar" ha honom lite mer....det känns så skönt!

Idag va det en låååång nattings-process.....men vad gör det!!!???
Ligger så gärna och varvar ner lite bredvid Isolde.

Haft telefon-hjälp av Christel.....vi löste tal genom mobilen idag.
Vi skulle räknat men hon är sjuk....så vi tog var sin soffa i våra hem!

Nu är det klart för idag ...nu ska jag maila ett arbete och sen....sen SOVER jag innan jag räknat första fåret!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar