Summa sidvisningar

torsdag 14 november 2013

Träningsklar!!!

Duschad och barn i säng.
Jag väntar på Hela Sverige bakar!
Mitt favoritprogram.

Kört 2 pass nu i kväll med ett fantastiskt gäng. Dom är så grymma och jag kommer sakna detta MASSOR!!!!

Känner mig lite lättad....matteprov gjort och jag inser att jag inte hinner klart. Att köra ett sånt idiot race som nu skulle krävas är inte möjligt för mig. Fler ämnen som kräver minst lika mycket nu i slutet. Och dom är lika viktiga!
Betyget kommer men kanske vid jul...inte i slutet av nov.

Våren planeras om lite och jag tänker jobba ett halv år. Känns okej eftersom jag faktiskt INTE riktigt vet vad jag vill. Vad jag vill läsa....känner mig inte riktigt säker.

Längtar efter mer tid för annat....mer tid fokuserat på mina barn. Brukar verkligen inte vara i denna stress...jag väljer bort den. Nu har jag hamnat i det ,bara sådär...fyyy!!

Längtar efter helg och helgmys. Gud så skönt det ska bli!!!!

Tror vi ska åka och bada....träna....vara ute och baka!!!!
Jag och min man!!!! Den bästa som finns....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar