Summa sidvisningar

söndag 1 november 2015

EN helg i ett rasande tempo!

Tempot har väl varit ovanligt lugnt på oss...men denna helg gick fort!
Vi har inte gjort så mycket, lite det vi behövde. Men idag gick Isidor och jag en promenad och höll på att blåsa bort...vi hade löv i både hår och näsa!!!!

Nu kändes det väldigt knepigt att sätta sig i soffan UTAN att plocka fram plugg-grejer. Känns nästan som jag gör nåt olagligt..."jag bara är"!
Njuter av känslan!!!!

Nu sover dom små efter kvällsbad,kvällsmat och en spel kväll!
Ingen Tv denna kväll...vi valde att umgås i stället!
Isolde är grym på Memory, det är omöjligt att slå henne. Nu kan även Isidor vara med och det är roligt!

Innan kvällsmat så gick jag upp och la mig i badkaret och läste lite ur min bok som jag inte tagit mig igenom än. Vet inte när jag "snodde" åt mig sån här tid....så skönt!
Ju äldre jag blir och ju mer jag pluggar inser jag också vikten av att ta han om sig själv...inte bara träna hårt och ofta utan också på andra plan....tid för reflektion och återhämtning! När jag tränar i källaren kör jag också några yoga övningar och det är bra för mg.....

Nu är det Tv kväll!
Söndagar är bästa Tv dagen!


Så mycket glädje...denna pojk är speciell...han är ren kärlek och en riktig fighter!  Han har lärt mig så mycket om livet och vad som är viktigt! Vi är så glada för att du är med oss lille Isidor!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar