Summa sidvisningar

söndag 22 november 2015

Minioner...tvätt och träningens dag!

Vi sitter uppradade framför Minionerna.....den är så bra!!!
Jag vakande (tidigt) med ordentlig träningsvärk...i de flesta muskler. Idag ska den bättras på framåt eftermiddagen....idag blir det rodd, marklyft och rörlighet!!!


Vi lät pappa sova lite längre än oss morgonpigga!
Dukade upp frukost och tände en brasa som vi lär få underhålla hela dagen känner jag.

När Johan tränade igår gick vi andra ut på en promenad medans hela huset va belamrat med ungdomar,nu slår det mig att det kanske inte är många lussekatter kvar :o).
Det va så kallat så vi fick en chock.
Nu är det vinter sannerligen!!!

Denna söndag består annars av det där vanliga ....lite planering inför kommande vecka. Tvätt ska vikas,tvätt ska tvättas...väskor skall packas (ja,,jag förbereder ALLTID) . Så nu är vi ganska redo inför en ny vecka!!!
Blir långa dagar för oss alla då jag är inne på min sista vecka med B uppsats!!!

Tror det blir riktigt bra.Arbetet handlar om Föräldrars delaktighet kring vården av sitt cancersjuka barn. För oss blev det lite roligt då VI personligen hade en bild medans forskningen vi nu granskat i sömmarna säger nåt heeeeelt annat!
Kanske ska publicera den här för er sen.....
Det har varit ganska svårt, det har varit knappt om tid!

I eftermiddag är det innebandy för Isolde,då passar det bra för mig med lite träning!

Ha en fin söndag!!
Bjuder er på söndag-lunken!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar