Summa sidvisningar

söndag 8 november 2015

Ullared,Fars dag och pyssel!!!!

Här pysslas det för fullt...lite som vanligt! Mina barn delar mitt intresse...jag älskar att måla,klippa och klistra. Jag är annars inte mycket för "lek"...att köra bilar är det tråkigaste jag vet. Men sånt här där jag ja kan vara med och själv tycka det är superkul går ju bra!

I morse firade vi Far i huset!
Alla pappor ska firas denna dag...frånvarande som närvarande!
Pappan till dessa två små som jag också lever med är en fantastisk pappa...han har alltid sina barn framför ögonen...man ser i bland det motsatta men även där är dom säkert den bästa pappan. Gäller även vi mammor så klart!
Så glad att Johan alltid ser till deras bästa,vårat bästa!
Han älskar sin träning men ser alltid till att det nästan alltid sker efter att dom lagt sig för att han VILL vara med dom...inte att det förväntas av honom!
Han är den bästa som finns ...som både man vän och pappa!

Igår åkte vi till Ullared,vi lämnade barnen hos farmor och farfar på vägen och tog oss en tur på tu man hand.
Käre tid så många som hade samma tanke. Det blev tumult bland tanterna vid vagnarna...det va nästan upplopp om VEM som skulle ha vagnen först. Igår var det allvar....haha!

Vi tog det mer lugnt....haha!

Mycket julklappar blev det. Våra barn...alla 5 är värda allt i världen och jag sprider gärna julklappar kring oss.....Älskade ungar!

Nu har vi firat pappa med kalorier av aldrig skådat slag! Bananoffiepie.....så gott!!!!

Nu är det snart innebandy,jag passar på att träna. Sen firar vi nästan fina pappa...MIN!!!!!
Min finaste bild...omfamnad av stor kärlek...trygga armar och världens största hjärta!!!!!

Isolde verk.....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar