Summa sidvisningar

lördag 21 november 2015

Hej mitt vinterland!

Vakade upp till en ordentlig vinter  här, jag åkte och tränade ....så välbehövligt!! Det kan lindra det mesta....rödmosig och genomsvettig va jag sen redo för en ny dag!!!


Efter att jag hämtat mig från veckan alla krav, jag har god återhämtning i det mesta och det är väldig tur. Det har varit rörigt under gårdagen med X antal mail hit och dit och lite lätt panik i Termin 4 grupp på Facebook.....jag brukar kunna sortera,hantera och tänka klokt och förståndigt. Men ibland....igår gick det inte. Den Högskola jag nu studerar vid har tyvärr en hel del brister som då studenterna blir lidande av, är ingen idé att försköna något...att man som ansvarig tenta lärare under hela tenta-tiden inte går att nå!!!! Man skall alltså nås under hela tentan...om man inte är väldigt engagerad och kan dyka upp. När man som lärare GLÖMMER att slå på ljudet på sin mobil...jag då kan jag balla ur på riktigt! Det hände igår.....och nu är jag glad att han inte svarade för jag hade avsagt mig allt ansvar för mitt eget handlade .....jag va så arg så jag hade röda fläckar på halsen efter...jag va så arg jag jag ful-grät hela vägen hem...jag va så arg så jag kastade väskan innanför dörren så mitt puder gick sönder....

Nog om det......

Vi har idag i alla fall "kammat till oss" på alla plan och bakat lussekatte och pepparkakor....så mysigt så det är inte klokt!!!!!
Spelat julmusik och fått njuta av att också pappa Johan är hemma. Vi låg och pratade till sent i på natten.....Johan är klok.....han får mig att få distans....

Nu har vi satt oss framför en julfilm innan vi ska ta en promenad till stan och hitta nåt got till kvällen

.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar