Summa sidvisningar

måndag 2 november 2015

Nytändning på flera plan!

Mörk och mysigt...ljusen tända och barnen sover!
En dag i skolan med ny kurs. Alltid skönt på nåt vis...man betar av! Sägs att vi är över den berömda "puckeln" nu...att vi nu ser målet allt närmare. Kan vara så!!!!
Energin för att dra igång nu är väl inte på topp,man är lite sliten efter dessa tentaveckor!
Men nu så tar vi nya friska tag!
Jag får också lite nytändning i min träning när det lugnar ner sig lite...så idag åkte jag till Boxen när Isolde dansade. Ett blandat pass med mycket teknik...Crossfit handlar mycket om just det. Så det nöter jag flera gånger i veckan!

Blir en lång skolvecka med massor av föreläsningar och seminarier....betyder ännu längre dagar för barnen! Nu mer tycker jag ändå det går lite lättare....dom är lite större och Isidor orkar med tempot bättre!

Nu känns det oerhört knepigt att inte plugga så här på kvällskvisten. Minns knappast hur man njuter av lugnet. men antar att man läger upp fötterna i soffan och tittar på tv en stund!

Eller kollar lite julinspiration på nätet...längtar efter advent nu!!!!!

Härliga tid!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar