Summa sidvisningar

torsdag 12 november 2015

Det bästa jag har!!!!

Host och prosit!
Jag gav mig ut på en långpromenad här nu i kväll och hostar så jag tror lungorna kommer uppåt snart!
Men det va skönt och välbehövligt efter att Marika och jag läst X antal engelska artiklar...vi granskar och granskar! Vi tog en lunch på stan när vi höll på att somna över var sin dator.
Men vaknade till sen när jag hämtade dom små "till fots". Vi passade sen på att kratta löv....som dom krattade dessa små! Perfekt hjälp då just lövkrattning får mig att vilja bo i en lägenhet banne mig!

Blev till och med mörk innan vi kom in. Tycker det är härligt! Mina älskade barn....min energi i livet verkligen!!!

Kvällarna går ju galet fort!
Lite mat...lite dusch av gänget och sen va det sovdax!
Älskar den där nattningen....det väljer jag aldrig bort...såna där år som aldrig dyker upp gen...jag är nu mer gammal nog att förstå det!!

Nu är det Tv kväll efter att gjort det sista på vår uppsats för dagen!!!!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar