Summa sidvisningar

onsdag 25 november 2015

Mot tiden....

Heeeej på er!
Käre tid....idag har Marika och jag suttit sen tidig morgon och skrivit på vår B-uppsats som idag kl 17.00 skulle in!!!!
Det va på det berömda håret det.....ni vet när mailen helt plötsligt krånglar och allt det där. Men nu är det inskickat och ska var HELT klar den 4 Januari. Men vi har handledning och hade blivit sågad vid fotknölarna när jag börjar en mening som denna med ...MEN!
En akademisk utbildning kräver ett akademiskt språk...alltså inget Bloggspråk direkt.

Vet ingen människa jag gråtit,skrattat,kramat,fika och jublat så mycket med som Marika!!!
Innan jag började läsa så tänkte jag att plugga....det kan väl knappast va såååå tufft. Jag fick fel!
Det har varit så förbaskat tufft i perioder så jag knappast hållt ihop det kan jag erkänna...en sån period har varit nu i höst. När det föreligger lite hot för hälsan så MÅSTE man dra i handbromsen.....
Sen är det perioder som allt bara flyter på så där skönt!!!!

Igår kom det sista Tenta resultatet...satte 4/4 tentor...den sista tydligen ruskigt när MAX. Är ju inte klokt!!!!!

Idag har jag tränat och övervakades lite av Johan...han fick bli vittne till mitt livs bästa lyft. Idag fick jag upp närmare 50 kg i en  press.....blev så glad så jag fick nästan sansa mig lite.

En bra dag!


Nu sover barn!!!


Mysig tid och jag har tjuvstartat!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar