Summa sidvisningar

söndag 29 november 2015

Liseberg och Första Advent!

Hoppas Ni haft en fin första advent!
Vi tände det första ljust i morse.....fantastisk mysig tid!
Efter långfrukost blev det träning för mig. EN egen Wod...kom hem till "elva kaffet" och lussekatter!

Sen va det lite söndags städ för min del ....tvätthög som växt!
Isolde hade innebandy och sen blev det advetnsfika Nr 2 med min kära mor.
Nu har vi frusit på stan en stund....Skyltsöndag i regn och blåst. Vi blev inte långvariga direkt!

Igår åkte vi till Göteborg och jul på Liseberg. Få saker skapar så mycket stämning som just det. Vi kollade och isshow och drack varm choklad....åkte Sagoslottet och hade det så mysigt!

Blev en härlig dag trots att det blir kallt att vara ute en hel dag så....

Härlig helg!

Nu är jag redo för 3 veckor på Vårdcentral!
Väskan är packad...naglar kapade och vigselringarna i tryggt förvar!

Nu ska jag njuta av denna Söndag så mycket jag kan...lite glögg väntar när småfolket somnat!!!!
2 kg choklad vann Isidor....JIPPI!!!!


Farfars bilar!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar