Summa sidvisningar

lördag 14 november 2015

God morgon!

Vaknade till nyheten om vad som skakat Paris!
Det va längesen jag tappade tron på mänskligheten...jag vet vissa säger att vi inte få tappa hoppet. Då undrar ju hur Ni bär er åt??
Jag bekymrar mig massor över framtiden.....jag ställer mig frågan om det kan drabba Sverige! Så klart det kan...

Sverige öppnar sina armar för så mycket människor på flykt och jag har stått bakom det hur mycket som helst. Nu känns det so jag börjar tänka om...eller tänka HUR allt ska lösas.
Är gränsen nådd nu kanske på fler plan!!!!

Jag hostar än,min plan va att träna idag men får nog ge det en dag till kanske!

Vi tar en lugn dag här. Det leks med lego...jag pluggar och Johan dammsuger. Gillar fördelningen!
Vi ska nu ge oss ut i det fina vädret lite innan det ska kalas här i eftermiddag för dessa små människorna!!!!

Hoppas solen fortsätter skina hela helgen på oss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar