Summa sidvisningar

torsdag 26 november 2015

Godmorgon!

Barnen är lämnade på sina ställen.
Känns skönt med helg...vi ska ut på lite äventyr. Nu vill vi gärna ha lite snö också.
Jag dricker kaffe...pluggar och har tänt en brasa. Supermysigt!!!!

På måndag börjar jag mina 3 v VFU på Vårdcentral...denna gång inte på "min" egen utan en VC med ett fantastiskt gott rykte. Ska bli spännande!!!

Jag hade bestämt att det inte skulle bli några paket kalendrar i år....men det gick inte. Det går inte hoppa över!!! Jag tycker det är lika kul som barnen ju...
I eftermiddag ska det fixas med den är tanken!

Isolde ska med en kompis hem så det blir jag och den lille gossen

I morgon fyller min fört-födda son 21 år....tänk att jag är mamma till en 21 åring. Känns ju helt galet!!!

Nu har jag haft min paus.....nu ka jag hänga tvätt innan jag biter tag i nästa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar