Summa sidvisningar

onsdag 11 november 2015

Mitt i veckan!!!!

Hej på er!
Hoppas ni har det bra!
Här är vi förkylda som bara den...än så länge bara jag och Johan. Jag kraxar som en kråka.
Haft min beskärda del nu...bältros,matförgiftning och nu dunderförkyld.

Marika och ja skriver B uppsats. Ja kan tycka det är lite småtrevligt...haha. Marika delar inte den känslan,hon har mer panik.....haha!
Det är nog "vi" i ett nötskal.

Så idag har vi jobbat dagen lång med detta!

Jag har fått ta mig en träningsfri vecka så här långt. Nån promenad här och där bara....
Tänker att jag kanske i morgon kan köra lite försiktigt!

Nu är det mitt i veckan igen och det betyder ju MODUS.

Inte så mycket mer fart hos oss...jag nyser så till och med katten blir rädd!

I kväll tar jag plugg fritt!
Det gör jag väldigt sällan .....jag vill ha kol och vara förberedd. Avskyr känslan av att inte kunna!

Fått resultatet av en av 4 tentor och det var ju sannerligen LYSANDE resultat på den!!!!
Oerhört stolt över dom poängen faktiskt!!!!!! :o))))

En stor viktig bok!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar