Summa sidvisningar

måndag 6 oktober 2014

Nya tag!!!

Då va det måndag igen och jag konstaterar det utan suck och ångest för denna dag. Tycker det är en ganska trevlig dag. Lite som att vända nytt blad....nya saker i sikte.

Nu har vi gjort vår morgon...två små barn är på dagis och en tonåring är på sin praoplats. Tror det blir en bra dag för oss alla.

Måndags-röjet efter helgen får jag ta som "paus-underhållning" i pluggandet. Efter helgen då alla är hemma så för det med sig lite extra jobb på måndagen.

Idag ska jag göra en djupdykning ner i ett ganska tungt ämne...i synnerhet när man har tonåringar. Jag ska granska självmord bland unga...varför statistiken ökar drastiskt!? Tycker det är lite tungt och förbannat sorgligt att våra unga mår så dåligt idag, skrämmande och det behöver vända...men hur??. Man kan ha egna personliga teorier och man lägger gärna över det på föräldrars ansvar...
Vi får se vad jag kan få fram i ämnet!

Solen skiner även denna dag och det börjar kännas overkligt att man fortfarande kan vara utan strumpor i skorna.

Små lätta planer för eftermiddagen har jag...vi får se om vi kan hitta på nåt idag!
Lite mysigt när man kan slå sig lite ledig!!!

Nu ska jag plocka upp mina böcker!!!!
Önskar dig en trevlig Måndag!!!!

Jag står alltid bakom,med glädje....men igår fastnade även jag!


3 kommentarer:

  1. Skoj. Där var även vi och fotade igår 👍😊 Fin plats!!

    SvaraRadera
  2. Oj va fint! Var kan man hitta den platsen?

    SvaraRadera