Summa sidvisningar

söndag 26 oktober 2014

Klock "snurr" och söndag morgon!

Den där förbannade klocka vi ska hålla på med....VARFÖR?
Ställer till det för småbarnsföräldrar...
Vi blev inte drabbade just idag...vi sov till 7 eller 8....

Men köksklockan förbryllar mig och det höll på att bli en tidig lunch...

Jag pluggar...tog en hänga tvätt paus nu.
Johan och dom små har åkt till Skövde. Enda läsningen att dom åker iväg. Det ska hämtas en ipad som varit på lagning.

Ute blåser det så jag vill inte sätta ut näsan ens.Idag blir det en riktig innedag men extra allt....kaffe först och främst!

Vi ska åka till sonen i eftermiddag. Ha har blivit sambo...vilket vi tycker är riktigt roligt! Fick ett SMS om att ta med fika.....haha!

Sen händer inte mycket här. Jag är inne i "tenta-bubblan" och det är speciellt. Man är ofokuserad på ALLT som inte har med aktuellt ämne att göra. Till och med svårt att veta vart man lägger tvättmedlet i tvättmaskinen. Många har vi varit eller är i detta...det är en lite kritisk period och jag förstår att folk kan knäckas sig i detta. Jag tänker 1. Vad är det värsta som kan hända?= skriva om en tenta. 2. Jag göra ALLT jag kan med det jag har.  3. Jag är ALDRIG mina prestationer....jag är bra även om jag missar en tenta!

Så här tänker jag ALLTID. det hjälper mig mycket men det betyder inte att man inte känner sig pressad så klart....

Nu ska jag återgå till mina papper och böcker.
Dessa snygga mammor fotade jag igår. Ett kompis gäng som firade "Fruhippa! för Linda.....mysigt!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar