Summa sidvisningar

lördag 25 oktober 2014

God morgon!

Idag har vi en fullspäckad dag med Bowlingkalas....fotning och sen bio. Trevligt alltihop!

Ute blåser det så idag får vi hålla i hatten ordentligt. Hoppas bara att det inte regnar....vill gärna fota under lite bättre förhållande denna gången.

Nu börjar julkorts förfrågningarna trilla in och jag tänkte ta en helgdag och lite löpande band tror jag....roligt med julkort!
Mina egna julkort brukar dock bli tagna ur verkligen...det brukar vara rent kaos när jag ska få till dom. Lyktor,fäll...uppklädda barn till tänderna....hårband som far ner över ögonen och en arg Isidor som helst vill ha napp. 
Fast det finns en charm i det också tycker jag!!!

Halloween förbryllar mig alltid...var det igår? Eller på fredag....jag vet inte.
Nu är inte grabbarna så sugna på "bus eller godis"....okej, nu vet jag inte vad dom säger till "brudar" men dom går inte runt i och knackar dörr direkt.
Isolde har inget större intresse än...

En lugn och skön lördag morgon. Får se om jag kan klämma in nåt litet pass denna lördag.....eller så blir det vila för mig.
Det beror på flytet under dagen....
Pumpafärgade rosor pryder hemmet och en pumpa på trappan! 





 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar