Summa sidvisningar

tisdag 28 oktober 2014

Hur mår Ni?

Vilket väder det blev idag! I alla fall i eftermiddag. Sonen och jag åkte iväg och åt lunch. Mysigt att bara vara han och jag. Och väldigt viktigt!!!!!
Sen har jag mest pluggat. Ointressant för er egentligen...men just nu ligger tiden där. Idag har jag "rensat skallen" genom ett träningspass i Crossfit boxen. Det är smart att stänga av plugg-hjärnan där i bland.

Vi gick till lekparken efter dagis idag...jag behövde luft. Vi var där tills det blev kolsvart och det gick fort.

Sen är det ju kväll!
Min mamma kom hit så vi spelade lite spel och åt kvällsmat och sen blir det läggdax. Även mor skulle behöva nattas efter världens längsta dag....
Ska lägga mig  tid idag. det är ett måste...svider i ögonen av trötthet redan nu!
Inte så mycket mer att dela med mig av....det rullar på och i morgon skriver jag tenta!
Alltid skitjobbigt tycker jag.....men ingen i världen går upp mot Fysiologin...INGET.

Hoppas du mår bra!

Trevlig kväll från "pluggstugan" som snart lägger ner.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar