Summa sidvisningar

söndag 19 oktober 2014

Lunch bjudning....

Snart ska vi till min pappa på Söndags lunch. Lyxigt för oss! Vi gör aldrig (vågar jag påstå) någon direkt söndagsmiddag med potatis och brunsås som känns "söndagsaktig". Så för oss är det lyxigt att bli bortbjudna. Risk för att det kunde serverats pannkakor här annars.

Min stackars rygg har värkt hela natten och jag stapplar som en 100 åring här hemma. Men efter en stund blir det bättre.

Idag fick vi besök av Anki och Noel på morgonkvisten.Lite söndagsfika och massor av kaffe. Så roligt att kunna ses lite på helgerna i bland. Vardagarna är "körda" så det är inget vi längre ens siktar på!

Än så länge är det söndags-slappat här...Johan har tränat.
Kanske jag får en stund framåt kvällen också. Det får nog ryggen bestämma!!

Nu ska vi plocka fram cyklarna och trampa med det hostiga gänget till morfar!!!!



Höstens alla färger....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar