Summa sidvisningar

måndag 27 oktober 2014

Höstlov!!!

Som dom längtat...ÄNTLIGEN höstlov!!!!
Dom små har ingen aning om vad det innebär...dom är inte drabbade av höstlov i år. Jo, från onsdag eftermiddag...då tar vi HÖSTLOV allihop. Tentan ska skrivas först...sen så....

Men dom stora killarna (inte arbetsmyran,han jobbar dag och natt). Vet inte deras planer riktigt men nåt ska dom allt få hitta på med mamma...hälsa på tomten i Falköping tex. Det kommer bli jubel över förslaget...eller inte.Bada ska vi hinna med...och i morgon ska jag ta med sonen och äta ute på stan.

Ja...vad säger man....det blir att plugga nu 2dagar. Från morgon till kväll...men jag kommer alltid till punkten när det inte går in mer =då är det ingen idé alls att jag fortsätter. Då kan jag det jag kan...
Än är jag inte dr...jag lär mg än.

Nu ska jag packa väskan och åka till Marika...tack gud för henne.Vi ska plugga.....det är roligare då.
Vi sliter vårt hår och svär och beter oss. Men vi har förbaskat roligt....hon hispar upp sig...jag avdramatiserar och säger -Man kan skriva om!!!
Sen drabbas jag av samma helt plötsligt och tänker ge upp...då tar hon över-VI KAN!!!!!
Så håller vi på....haha!

Huamej, så blåsigt..

Ha en fin Måndag !

Johan mamma hade fått in massor av nya tyger såg jag.....gå ut på sidan och kolla . För ny är det sannerligen mösstider!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar