Summa sidvisningar

tisdag 14 oktober 2014

Kärlek

Så mycket kärlek jag upplever från så många. Fantastiska människor  runt oss alla....vi är glada för det.

Idag har jag varit på min andra VFU dag. Intressant dag och glad för att vi får chans att se så mycket under denna veckan.

Man är ganska slut i "knoppen" efter en dag...så många intryck.
Min snälla mamma hämtade lite tidigare....så när jag kom hem så va det full rulle i huset och jag serverades kaffe. Mysigt!!!!

Idag åkte jag iväg och träna. Jag gillar inte det efter en hel dag ifrån dom. Men dom har en pappa hemma och en stund i badkaret var det som dom hann med medans jag tränade.

Kom hem till två nybadade barn och korv och bröd på köksbordet.

Nuuuuu är jag klar med helgens alla fina bilder +näääästan hela vfu arbetet. Sååååå skönt!!!
Betyder att jag kan slappna av lite nu....
Jag behöver det...tro mig!

Det som fattas är dessa förbannade referenser...har man läst på Högskolan så vet man vad APA är.....man vet det för att skriva referenser är ibland tuffare än själva utbildningen. Och svårt är det...skitsvårt...avskyr det!!!!
Där lägger jag 70% av min tid vid inlämningar!!!

Nu ska jag krypa upp vid min 15 åring på ena sidan och min man på andra sidan....nu verkar 15 åringen inte riktigt vara med på mina noter.

Om EBOLA på Tv.....måste se!!!!
Vi måste vara förberedda......haha!


Som jag älskar dig älskade barn...kan bli galen av kärlek!!!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar