Summa sidvisningar

söndag 26 oktober 2014

Vilken glöd....

Å himmel...jag gråter i kapp med Gunde Svan. Det finns saker i livet som imponerar på mig på riktigt...som griper så tag i mig. Detta program är så starkt....simmar Anders. Detta är en sån resa av aldrig skådat slag...ALLTING går...det är inte bara ett tramsigt uttryck. Det är sant!!!!

Tänk att jag som blivande sjuksköterska ska stå pall för sånt här..för det händer saker...det händer förskräckliga saker och idag undrar jag hur i hela friden jag ska kunna vara ett stöd. Jag är känslig så jag grät på vårdcentralen när en tant berättade om sin ensamhet. Det stockar sig i halsen....jag kämpar med all kraft för att inte börja gråta. En svaghet...och styrka hos mig! Jag är både stolt och bekymrad över det...för  kan jag bara besegra gråten som blir jag en utmärkt sköterska!!!!

Vi har haft en bra dag här. Jag har pluggat X antal timmar. Jag orkar inte hålla riktig fokus hela tiden.

Sen har vi varit hos sonen...fikat och hälsat på tuppar och hönor.....klappat katter och haft det hur mysigt som helst. Gud,så stolt jag är över mina söner.....dom är fantastiska! Han blir 20 år snart....det är helt galet!! Denna kloka man...tänk att jag fixat detta!!!!!!

Jag har tränat....grymt bra pass som först va omotiverat och jag åkte iväg med en suck. Sen så....taggar man till! I morgon kommer det kännas!!!!!

Roligt att vara på gymmet....just nu ger det mig mer än att vara ensam i boxen och köra. Lite olika det där...men nu pluggar jag hemma mycket och ser knappast en människa.....

Ha en bra söndag och nu väntar en ny vecka. Blir det snö snart tro....?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar