Summa sidvisningar

onsdag 15 oktober 2014

Lite spänning i livet....

Sitter med en hög av böcker. Jag ska leta referenser....jag kommer ha att göra.
Behöver inte stressa med det men ÄLSKAR känslan av att "bocka av". I synnerhet just nu då nästa lilla barn blivit sjukt. Men vilken höst!!!!!!??? I en månads tid har vi nu varit större delen sjuka.
Nu är det stackars Isoldes tur med feber...inte så hög.
Hur gör vi i morgon????
Det var vår middags fras....(för övrigt måste jag berätta att det blev en brakmiddag,potatis mos och EGEN rullade köttbullar en onsdag kväll...fint som snus...haha)

Det är då vi är glada för att det finns en "världens bästa mormor"...hon rycker in även i morgon. Hon har "vabbat" mer än både mor och far i detta hus. Bedrövligt men sant!
Nu är det den kritiska vfu perioden igen och 35 timmar ska göra...PUNKT,SLUT!!!!!

Himmel,jag tror jag dör av stress när jag tänker på att det snart är tenta också....

Nog om det, vi har det inte värst även om det juuuuust denna vecka känns som vi är lite väl hårt drabbade av både det ena och andra och jag har lite svårt att ta till mig människor gnäll om regnet ärligt talat. Vad är det att gnälla över....ta ett paraply eller sätt dig inomhus för bövelen!!!!!!

Kunde hämta lite tidigare idag och vi åkte hem och lekte med alla dessa djur....vi "muade" och "gnäggade" här ända till klockan 17. Då tog Johan över och var gympa-pappa medans jag åkte till CrossFit boxen och körde ett tabata pass......då pressar man sig lite extra, Idag körde 60 sek/10 sek vila diverse övningar!
Skönt....hämtade sonens skor på väg hem...han har beställt TYGSKOR!!!!!!
Det blir väl väl med dom...och blöta.

Nu sover alla under 6 år.....
Bra...nu måste jag jobba lite...referens-letar-dax!!!
En sliten mor....helt klart! Men än så länge nosen över ytan....det går fint!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar