Summa sidvisningar

fredag 17 oktober 2014

Toppen Fredag!!!

Idag kan jag inte påstå att vi vaknade på "topp". Isolde har hostat oss rakt i nyllet hela natten. Själv har hon inte sovit sämst av oss.
Käre tid, Johan och jag va två vrak id sex tiden i morse. Men man repar sig och Isolde va "dagispigg" trots allt och det hade gått bra hela dagen. Sprang å kollade mobilen hela tiden....

Min sista Vårdcentrals Vfu idag.

Nu är det tentaplugg som gäller ett tag framåt.
Jag gillar det för trots allt så finns det lite frihet ändå.

Hämtade barn tidigt idag.
Vi har gjort Hallonpaj och STORSTÄDAT.
Nu är här fredagsfint så det skiner....bästa fredags känslan.

Lite träning fattas mig bara.
Men ibland kan det bli till ett extra stressmoment för oss som ändå tränar mycket på en vecka. Det händer mig ibland att det vrids runt och inte längre blir till välbefinnandet. Lite så nu...träningen halkar efter lite även om jag mår toppen efter och man ångrar inte ett pass. Men ett välstädat hem och en fylld kyl skapar samma tillfredsställelse just nu.
Det kommer andra dagar....

I kväll ska vi ut och äta.

Ska se om jag kan "snygga till mig " lite!

Nu väntar jag in min man och en av sönerna.....

Dax för lite soff- slapp och en film tror jag allt denna fredag!!!!
Hoppas hon väljer Madicken....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar