Summa sidvisningar

måndag 20 oktober 2014

En bra start....

Sitter i en hög med papper och svär...jag säger så fula ord att jag för länge sen brutit mot våra Familjeregler Isolde satt upp. Referenser är jag dålig på och det slutade med att jag flyttat runt hela arbetet....
NU ska det skickas in...en känsla av att det kommer tillbaka till mig faktiskt. Att jag nog får göra om....lite här och där. I alla fall referenserna!

Efter dagis hämtning så va det "bums" hem med två tröttisar. Jag hade huvudvärk och frös...

Ingen dans för Isolde.Hon hostar än.
Vi åkte och köpte en pumpa i stället och pappa Johan har fixa....så fin ljuslykta vi har ute nu.
Bakat lite bröd....fy tusan så gott med grahams- tekakor!!!

Sen har vi mest bara "gjort ingenting". Så skön kväll.....så ovanlig!

Jag har varit uppe på berget och halkat runt bland löven. 5 km blandning av löpning...skutt och promenad....men skönt var det!!!!

Nu ska jag krypa låååångt upp i soffhörnet en stund under filten!
Snabbt och gott!!!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar