Summa sidvisningar

lördag 4 oktober 2014

Frisk luft och kanelbullens dag!

God eftermiddag!

Vilket väder denna lördag bjöd på..och kanelbullens dag till på köpet.

På förmiddagen åkte v till Skövde...Biltema mm skulle besökas. Alltså inte riktigt "mina" affärer. Jag gick inte ens på Polarn&Pyret som annars är MIN affär. Johan saktade ner utanför såg jag....men idag gick jag bara förbi!

Vi köpte med oss fika och åkte upp till Billingehus fantastiska lekpark, den får ni inte missa!!!!!
Funderade först på att åka och bada men så längre vädret är så här kan man utnyttja utomhusaktiviteterna. SÅ badet sparar vi på lite till.

Nu har Isolde en kompis här och Isidor försöker hitta sig en roll hos tjejerna. Dom är som tur är väldigt snälla och låter honom vara med på ett hörn...tror hans roll för dagen kan bli bäbis...dom bäddar ner honom och matar honom och han är med på noterna.....man kan stå ut med mycket bara man får vara med! Minns när jag försökte vara med min storasyster och hennes kompisar...tror aldrig jag poppat så mycket popcorn och sprungit så många ärenden för att få vara med.

Jag ska städa här inne,Johan tar hand om bilarna...annars blir det en slapp lördag hos oss.

Får se om jag kanske får till ett pass i kväll eller en promenad.

Nu ska dammsugaren fram och sängarna ska bytas i....




Lägg till bildtext



Kanelbullens dag får vi fira.....Ha en trevlig Lördag!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar