Summa sidvisningar

tisdag 11 oktober 2011

Bil fan nu är det kört!!!

Efter en jobbdag tänkte jag snabbt som ögat åka till ICA och köpa potatis 2,5 kg...köttfärs och
mjölk.....stressad hoppade jag in i bilen. Hungrig som en varg! DÅ...STARTAR inte bil-fan. SKIT:::::SKIT.....
Ja, vad göra....är ju bara att gå! Men med en vääääääääldigt tung kasse. Med svettens rinnande nerför ryggen tog jag mig hem. Beslutsam om att bilen nu ska DÖ! Ingen lång promenad och fint väder men detta va inte planen för dagen!!!!!

Isolde och jag gick ut å ggick en stund utan potatis säck.....mysigt!
Vi har lagat mat och bakat bröd....
Nu ska vi gå upp och gosa i sängen innan hon slår igen sina vackra blå för denna dag!

Själv ska jag inte göra mer för dagen än att surfa bilar!!!!
Ditt nya hem FORDEN.......På våran gård kommer ingen FORD seru......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar