Summa sidvisningar

lördag 1 oktober 2011

Mysiga morgon....

Nog för det är tidigt en Lördag det ska jag inte säga annat! Men man vänjer sig....
Nu är det soffmys med ny duschad tjej. Frukost dax snart! Kommit in nån stadie där mättnad kommer fortare , suget lika akut....men sen tar det stopp! Tror jag gått upp ca 5 kg nu.....vilket verkar vara ganska okej när jag kolla runt. Men det är lååååångt kvar och över 12 är icke önskavärt!!!!!

Igår fick jag till lite träning....det är betydligt lugnare sådan nu.....min höft "spökar" lite. Inte så det påverkar mig så men lite käningar har jag.

Idag åker Isolde och jag till Skövde....bara fikar och myser runt.

Önskar dig en bra dag!!!!
Saknar min man som jobbar hela helgen 7-19...tomt och tråkigt!!!!!

Tänk att fortfarande får känna denna saknad och längtan......




Armbrytning och kinder ägg .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar