Summa sidvisningar

onsdag 6 mars 2013

Helt i min stil!

Hoppas Du haft en bra onsdag....var du än är...jobb,hemma,borta!
Man gör ju sin dag ganska mycket själv om man tänker efter. Lite upp till var och en. Jag är ganska mycket för att sätta lite "guldkant". För en del är det STORA saker och för en del små. För mig kan det vara som idag.....Johan hade en behandling för sin rygg i Skövde och Isidor och jag åkte med. Vi gick på stan och han fick sin första "burgare" på McDonalds. SOM han åt!!!!

Sen gick vi till ett kanon ställe jag bara hört talas om  restaurang GLÄDJE i Skövde!
Helt i min smak....mysigt....ruffigt och annorlunda. Finns även en gårdbutik bredvid där man kan köpa sitt kött/ost mm. Sånt ÄLSKAR JAG!!! Kolla här GLÄDJE


Jag tog en cesar sallad.....och massor  av goda tillbehör! Johan tog dagens men Isidor åt upp det mesta....haha. Vi ha lite svårt att säga NEJ då om man säger så!!!!

Detta var för mig dagens  Guldiga ram faktiskt!

SEN hem och direkt tillbaka till vardagen...STORSTÄDNING!!!
Röjde ut soffkuddar och vände upp och ner på köket...knäskura golv och sanering av toa. I morgon får det bli övervåningen. Min man som KAN tillhöra de mest bortskämda män i just detta med hemmet fick idag snällt hjälpa till. Inte så att han direkt gör det speciellt ofta.....jag är hemma på dagarna och bör hinna. Men i bland får man hjälpas åt. Det går en aning snabbare då.....men nästa vecka ska jag visa honom hur man byter sängkläder...vart Isoldes kläder är....haha. Lite i taget tar vi!!!
Nä då han tar hand om bil och gräskllippning,ekonomi och diskmaskinen!

Fönstren måste vi också ta,ser ju hemskt ut...eller ut...vi ser inte ens ut!

Jag har tränat...med mig fick jag 2 små barn och en man. TREVLIGT att ha åskådare!!!!

Sonen har halsfluss stackarn. Han fick jag skicka till vårdcentralen och hem kom han med antibiotika.
Nu håller vi alla tummar att i alla fall Isidor klarar sig.

Lite för mycket 86% choklad för dagen.....joooohoooo då man kan äta mer än en ruta!!!!


Finsmakaren.....



Rädda det som räddas kan....

Å,så vardagen....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar