Summa sidvisningar

torsdag 6 oktober 2011

Snopp Tv och jakten på barn!

Åååå, kan bli galen,tokig! Ringer mitt ena barn som har en NY mobil till råga på allt. OCH svarar inte....den ligger i hans rum.....Hmmmmm

En seg dag...vakande 04.00 och somnade inte om..kanske 10 min på sin höjd. Summa av det blir en lång dag!

Chokladbollsuget vann idag och eftermiddagskaffet smakade underbart med just dessa bollar till. Isolde åt fler än jag.....tur det!

Eftermidagen har varit allt annat än hektisk...strykhögen är kvar....vi har pysslat,klippt och ritat. OCH tittat på teletubbies...dessa otäcka dockor med snopp på huvdet. Hur kan detta vara så förtrollande för en 2 åring!!!! Skiter i vilket....hon älskar det!!!!

Nu ska jag leta rätt på mitt barn...det andra väntas hem vid 20.30. Kvällsmat idag får bli..Äggmackor!!!! Tror det duger idag...men än så länge verkar inte hungern få hem nåt barn i alla fall.

Naturligt flabb......


Vilostund.....


GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar