Summa sidvisningar

tisdag 25 oktober 2011

Tomteskräck,champagne och ledig dag!

Ledig dag!!!!
Isolde och jag tog en promenad till gymmet....träffade ett gäng trevliga tjejer och belv kvar en stund.
Falbygdes ost har öppnat i Falköping och dom är ute i god tid med sina tomtar,julmusik och stämning....Så idag skulle vi träffa tomten!Stackars lilla Isolde skrek i högan sky med tårarna trillade ner för kinderna när jag glatt utbrast -TITTA tomten på taket....Seeeee.....
Sen hängde hon likt en kängru på min mage......men vi fikade och hade det mysigt ändå!!!!

Storhandling och nu ska det snart bli mat!!!

Skulle verkligen behöva lägga mig en stund...hoppas liten tjej vill göra mig sällskap!

I em blir det en tur till "Bibblan"....(glömt lämna tillbaka böcker) klippa son och sen lär jag få städa lite på denna byggarbetsplats!!!!
Ja, vi nöjer oss med Te.....men smakar nog bra! Ska testa i kväll....

Jag vet inte hur mycket frukt jag äter per dag....det är några sjuka mängder!!

Det skrämde lilla barnet fick tröstas med en chokladboll!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar