Summa sidvisningar

tisdag 18 oktober 2011

Regnet öser ner.....

Vi är inne....det är min lediga dag! Vi bara myser runt. Eldar så hårt i kaminen så vi är högröda både Isolde och jag! Snart kommer 1 eller 2 brorsor hem. På morgonen va vi hos barnmorskan...lyssnade på bäbisen. Den låg strx under kurvan och verkade må bra! Jag har dock haft en hel del sammandragningar sen igår vid 10 tiden...vakande i natt flea gånger och när jag va på MVC hann jag inte lägga mig på britsen förrän jag fick strutmage och vi fick vänta en stund. Blir nog till att vila lite mer än va jag gör och försöka varva ner en aning! Nu känns det mycket bättre. Vi har sovit en stund!

Hoppas du har en bra dag!
Regnet ser ner....jag måste posta ett brev så vi får nog ta på oss regnkläder och ge oss ut....det är ju skönt att komma in sen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar