Summa sidvisningar

fredag 14 oktober 2011

Sitter och höjer procenten lite!

Varit inne i en mamma/träningsblogg ett tag.....tyckte det va en kanonblogg. En småbarnsmamma ,utbildad personlig tränare och verkade veta vad hon pratade om! Det jag nu är besviken över är att inte ens   hon lyckas hålla nån form av balans och distans till sin träning/mat/hälsa utan har nu på tok för låg fett% enligt läkaren! Va trist.....så tråkigt att som mamma till 2 väldigt små barn behöva hamna där. Men det visar oxå hur oerhört svårt det är att veta när det är "nog"!
Jag kan känna mig grymt taggad och lockad och motiverad över att få "ta tag i det" igen....inte börja om....det hoppas jag inte. Men att träna på RIKTIGT igen.....Å, va skönt det ska bli!!!!!

Men men...det är låååång tid tills dess......fram till dess höjer jag min egen fett% med lite smågodis till Idol!!!!!
Från övervåning hörs en väldigt hostig tjej....blandas av ljuden från 2 killar som idag/natt LANAr här. det betyder inte mycket sömn för dom....en hel del dricka och chips.
Dom större grabbarna jagar inte "brudar"....utan älgar......kanske lugnast så!!!!!! ;o))))
Saknar dom....

Nu ska jag kolla in barnen på Idol......för unga är dom!!!!

Isolde & Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar