Summa sidvisningar

torsdag 20 oktober 2011

Glögg och pepparkakor....

Tråkig rubrik :o)
Veckorna går i ett rasande tempo!
Igår va vi på gympa....för Isolde är detta veckans höjdare.
Jag har jobbat hela veckan och känner mig ganska trött när jag kommer he. Isolde är oxå lite sliten då och börjar redan på yttertrappan prata om "Nicke Nyfiken"...den ska vi titta på när vi kommer hem. Utslagna i soffan så hinner vi ladda batterierna en aning.
Jag älskar detta med att bara vara hemma....jag har ingen lust och ork för stora projekt nu. Men i helgen ska vi dra igång ett ganska stor...Isoldes rum!!!!!

Har vilat i 2 dagar från allt va träning heter. Inget jag tycker är speciellt kul men ändå en skön känsla av lugn! Men idag blev det ett styrkepass.....skönt! Inga krämpor eller känningar av dessa ororande sammadragningar jag haft!
Sen va det en grupp Easyline deltagare som väntade på mig...Vilke träningsform! helt suveränt....

Nu ska jag mysa med min son.....Igår vräkte vi i oss glögg och pepparkakor...Å, så gott det är! Vi tjuvstartar verkligen......
Gympan...full fart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar