Summa sidvisningar

tisdag 18 oktober 2011

Den där känslan jag så länge väntat på.....

Jag har inte förskönat,inte förfinat,inte överdrivet,inte hyllat denna garviditet...ALLS! Jag har i stället brottats som en björn med känslan av att känna mig obekväm. Inte olycklig men inte bekväm alls. Fram till v 20 va det till och med hemskt.....Men i takt med att magen växer och veckorna går så kommer den där känslan allt mer ....varje dag känns inte som en evighet längre! Jag har nu 15 v kvar....OCH det ska jag väl fixa!!! Idag på MVC sköljde den härliga lyckokänslan över mig. Det låter så löjligt i skrift men det är en gåva!!!! Ingen rättighet eller självklarhet att "få" barn utan en gåva!
Jag kan ju bara anse mig vara lyckligt lottad!!!!

Nu har mina tankat snurrat som en karusell i ett dygn...sammndragningar som inte GER sig!!! Vågar knappt röra mig, samtidigt som mina sista graviditeter har varit väldigt mycket sammandragningar! Med Isolde i flera månade...ändå gick jag 9 dagar över tiden! Så blir det säkert denna gång oxå! För att föda nu i v 25 har jag inte tänkt!!! Inte "Liten" heller antar jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar