Summa sidvisningar

tisdag 13 november 2012

Efterlängtat samtal & Mysiga vänner!

2 bitar toblerone och lite te.....det är kvällsmys det! Nästan sådär Solsidan-Lyckligt, men har inte lagt ut nån bild på det på "fejan"....inte heller "3 härliga mil i benen, nu unnar jag mig en liten choklad medan barnen sover och hemmet är rent". Även om jag nog har det efter ett spinningpass och småpromenader hit och dit :o))
Älskar Solsidan, så klockrent!!!

Isolde började gnälla redan vid skohyllan idag när jag hämtade henne, så trist...hon är verkligen trött efter en dag på dagis och skulle behöva sova nån timma, men då blir det fel åt andra hållet.

Susanne och Alice va här i eftermiddags....tiden går fort när vi ses och kl 16.30 fick jag släppa hem dom men hade gärna haft dom kvar till NU.
"Allt har ett slut och korven den har två brukar Anki säga"!!!!

Isolde fick prova Alice nya klänning som hade väääääldigt mycket volanger...jag är rädd att jag lovat en sån i morgon, oerhört rädd för det! Jag är svag för mina barn, och löjligt svag när det gäller kläder...i synnerhet klänningar!

Idag ringde då barnläkaren efter att jag åter igen ringt och undrat lite varför ingen ringt.
Hon är riktigt bra denna barnläkare!!!
Några frågetecken rätades ut.....lite nya saker kom vi överens om....lite ny info.

Isolde beställde pannkakor. Att göra till 1 barn är ju inget. Men hade alla grabbar varit hemma så hade jag nog svängt förbi ICA och köpt färdiga!

Slumrade till med Isolde på armen i soffan...kom på mig med vidöppen mun. Fy så trött jag är vid 19.


La mig bredvid henne i sängen men insåg snabbt att jag fick sätta mig upp.
Isolde undrade om vi inte kunde ha "fredagsmys" idag....I morgon ska vi göra Överaskningsmidag tll pappa...Isolde har till och med bestämt vad. GULLIGT!!!!

Jag har kollat Sjukhuset ...och inser att jag EGENTLIGEN  vet vad jag ska bli när jag blir stor.
"DRÖMMAR DRIVER OSS FRAMÅT"

Nu blir dt inte mer idag än soffhäng och tv!
Isidor hostar och det gör mig en smula oroad....inga sjuka barn NU!!!!


Tänk att man kan skrika konstant i 3 mån och 2 vckor och sen...BLI Gladaste bäbisen som finns!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar